- Sklep
- Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
Koszt zrtopu porkywa sprzedawca.
3. Wysyłka
Zgłoś chęć dokonania zwrotu zakupionego towaru na adres mailowy zircone@o2.pl a w wiadomośći zwrotnej otrzymasz kod nadania do paczkomatu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.